Friday, August 28, 2009

Ceria Bersama Hamster

Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator
==> ni hamster jantan, nama dia COMBO
  • Hamster..haiwan yang telah bertahta dihatiku sebagai haiwan kesayangan..
  • Aku asyik bercerita tentang Demok dan Debu, aku terlupa nak perkenalkan sepasang lagi hamster aku yang bernama Combi dan Combo..
  • Aku beli Combi dan Combo selepas seminggu aku memilikki Debu dab Demok iaitu 15 Ogos 2009.
  • Sebab aku beli mereka, Debu kuat mengigit tangan, tapi alhamdulilah Debu dah tak menggigit lagi.
  • Aku beli Combo dan Combi dengan harga RM8, tapi beli sepasang aku dapat RM15.
  • Walaupun aku beli agak mahal, tapi mereka manja dan tak mengigit sebab mereka jenia Winter White..
  • Jenis Winter White ni amat manja dan mesra dengan penjaga...

==> ni hamster betina, nama dia combi...

1 comment:

  1. hamster sy sudah melarikan diri (sasa & saki) tp alhamdulillah sebelum dia melarikan diri dia ada meningalkan anaknya sebanyak 5 ekor...... sekarang hanya anak2nya yg menjadi peneman hudupku dikala aku merindui sasa dan saki.. sekarang hampir sebulan setengah hmster aku hilang tnpa kabar berita... Tp aku reda' walaupun pada awalnya aku tak boleh menerima kenyataan. sekarang hamsterku berada dibawah jagaan parents aku.. terima kasih banyak2.. walaupun pd awalnya dorg tkt, tp drpd takut itulah timbulnya rasa sayang.. miss my sasa n saki so much.. semoga kau hidup gembira di mana jua kau berada........

    ReplyDelete